Νικόλαος Παπάζογλου

Προτεινόμενες
Σελίδες
- Λογισμικό
- Προγραμματισμός
Χρήστες
Όνομα:
Κωδικός:

Προγραμματισμός

Επέλεξε ένα video από την λίστα
11 Προτεινόμενα videos
Προτεινόμενα Links

Ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πακέτο, το οποίο αποσκοπεί – μέσω της εντρύφησης με την αλγοριθμική και τον προγραμματισμό- στην καλλιέργεια της αναλυτικής σκέψης και συνθετικής ικανότητας των μαθητών, στην ανάπτυξη ικανοτήτων μεθοδολογικού χαρακτήρα, στην καλλιέργεια της αυστηρότητας της διατύπωσης και της έκφρασης.
Κεντρικός άξονας για όλες τις δραστηριότητες είναι οι βασικές έννοιες του προγραμματισμού.
Ενδείκνυται για τις τάξεις: Γ Γυμνασίου, Α και Β Λυκείου, Γ Ενιαίου Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης.

Το πακέτο περιλαμβάνει τρεις εκπαιδευτικές εφαρμογές


Το Διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ, για την ανάπτυξη αλγορίθμων σε μορφή ψευδοκώδικα.
Το Δημιουργό Διαγραμμάτων Ροής, για την ανάπτυξη αλγορίθμων σε μορφή διαγραμμάτων ροής. 
Το Χώρο Δραστηριοτήτων, ο οποίος αναλαμβάνει να προσφέρει ένα κεντρικοποιημένο περιβάλλον εργασίας σε μορφή ιστοσελίδων ώστε να διευκολύνει τους μαθητές κατά την περιήγηση στις δραστηριότητες και την εκκίνηση/χρήση των εφαρμογών.


2017-03-29

Δείτε όλο το άρθρο: dwrean.net




Η ανάγκη για εύκολη ανάπτυξη εφαρμογών για φορητές συσκευές με Android οδήγησε αρχικά τα εργαστήρια της Google στη δημιουργία του App Inventor, ενός ελεύθερου, διαδικτυακού καιοπτικού προγραμματιστικού περιβάλλοντος με πλακίδια (blocks),όπως και το Scratch.

Στη συνέχεια, το γνωστό κορυφαίο αμερικάνικο πανεπιστήμιο MIT (Massachusetts Institute of Technology) ανέλαβε την ανάπτυξη και συντήρηση αυτού. Ακόμα και ένας αρχάριος χρήστης μπορεί να συνδεθεί στο App Inventor και με διαδικασία «σύρε και άφησε» να συνδυάσει πλακίδια και να ανα πτύξει εφαρμογές για φορητές συσκευές με Android, το οποίο επίσης κατασκεύασε η Google βασισμένη στο ελεύθερο κι ανοικτό λειτουργικό σύστημα για υπολογιστές Linux.

Τα πλακίδια ενώνονται μόνο όταν προκύπτει συντακτικά σωστό πρόγραμμα, και η τελική εφαρμογή μπορεί να εκτελεστεί και να δοκιμαστεί είτε απευθείας σε συσκευή που είναι συνδεδεμένη με τον υπολογιστή του χρήστη (ενσύρματα με USB ή ασύρματα με WiFi) είτε σε ενσωματωμένο emulator (προσομοιωτή κινητού τηλεφώνου).


2016-01-10

Δείτε όλο το άρθρο: appinventor.mit.edu




Η Python είναι μια υψηλού επιπέδου γλώσσα προγραμματισμού η οποία δημιουργήθηκε από τον Ολλανδό Γκβίντο βαν Ρόσσουμ (Guido van Rossum) το 1990.

Ο κύριος στόχος της είναι η αναγνωσιμότητα του κώδικά της και η ευκολία χρήσης της και το συντακτικό της επιτρέπει στους προγραμματιστές να εκφράσουν έννοιες σε λιγότερες γραμμές κώδικα απo ότι θα ήταν δυνατόν σε γλώσσες όπως η C++ ή η Java.

Η Python αναπτύσσεται ως ανοιχτό λογισμικό (open source) και η διαχείρισή της γίνεται από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Python Software Foundation.

Ο κώδικας διανέμεται με την άδεια Python Software Foundation License η οποία είναι συμβατή με την GPL.

Το όνομα της γλώσσας προέρχεται από την ομάδα άγγλων κωμικών Μόντυ Πάιθον.


2016-01-05

Δείτε όλο το άρθρο: https://el.wikipedia.org/




Το Scratch είναι μια διερμηνευόμενη δυναμική οπτική γλώσσα προγραμματισμού βασισμένη και υλοποιημένη σε Squeak. Όντας δυναμική, επιτρέπει σε αλλαγές του κώδικα ακόμη και κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης των προγραμμάτων. Έχει ως στόχο τη διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού σε παιδιά και εφήβους και να τους επιτρέψει να δημιουργήσουν παιχνίδια, βίντεο και μουσική. Μπορεί να μεταφορτωθεί δωρεάν και χρησιμοποιείται σε μια ευρεία ποικιλία δράσεων εντός και εκτός του σχολείου ανά τον κόσμο.


2016-01-04

Δείτε όλο το άρθρο: https://el.wikipedia.org/




O MyEview html Editor είναι μια offline δωρεάν εφαρμογή εκπαιδευτικού σκοπού και έχει δημιουργηθεί για να βοηθήσει τους μαθητές να κατανοήσουν τη δομή και τον τρόπο σύνταξης των βασικών εντολών της γλώσσας κατασκευής ιστοσελίδων html.


2016-01-04

Δείτε όλο το άρθρο: http://www.net-advice.gr/




Το MicroWorlds Pro ανήκει στην κατηγορία των ανοιχτών περιβαλλόντων μάθησης.

Το περιβάλλον του είναι απλό, και στηρίζεται στη γλώσσα προγραμματισμού LOGO. Η LOGO ως γλώσσα προγραμματισμού αναπτύχθηκε το 1970 στα εργαστήρια τεχνικής νοημοσύνης του MIT από την ομάδα Logo Group με διευθυντή τον Seymour Papert (Abelson, 1980).

O Papert υιοθετώντας τον γνωστικό εποικοδομισμό του Piaget δημιούργησε μια καθαρά εποικοδομιστική γλώσσα όπου πάνω στις προϋπάρχουσες, απλούστερες έννοιες, οι μαθητές, χρησιμοποιώντας ένα σύνολο απλών εντολών, μπορούν να δημιουργήσουν σταδιακά ολοένα και πιο σύνθετες κατασκευές.

 


2016-01-04

Δείτε όλο το άρθρο: http://www.4betterschool.org/




To Alice είναι ένα καινοτόμο 3D περιβάλλον προγραμματισμού το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον προγραμματιστή να δημιουργήσει μια κινούμενη εικόνα για την αφήγηση μιας ιστορίας,παίζοντας ένα διαδραστικό παιχνίδι, ή ένα βίντεο.

To Alice είναι ένα ελεύθερα διαθέσιμο εργαλείο διδασκαλίας και έχει σχεδιαστεί για να παρουσιάσει στο μαθητή τον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό.

Επιτρέπει στους μαθητές να μάθουν βασικές έννοιες του προγραμματισμού δημιουργώντας ταινίες κινουμένων σχεδίων και απλά παιχνίδια βίντεο.


2016-01-04

Δείτε όλο το άρθρο: http://www.alice.org/



7 Προτεινόμενα Links

Επέλεξε ένα video από την λίστα
Επέλεξε Video

Ωρα του Κώδικα - Εβδομάδα Πληροφορικής



2013-12-12




Scratch online


scratch.mit.edu

2016-01-04

Online html Editor


onlinehtmleditor

2016-01-04

Online JavaScript Editor


js

2016-01-04
3 καρτέλες


Alice

Download


www.alice.org
2016-01-06

MyEview Html Editor

Download


www.net-advice.gr
2016-01-05

Python

Download


www.python.org
2016-01-05

Scratch 2.0 Offline Beta

Download


scratch.mit.edu
2016-01-04

Scratch 1.4 Offline

Download


scratch.mit.edu
2016-01-04
5 καρτέλες

Η σελίδα κατέβηκε με ταχύτητα περίπου 4.065 Μbps
Σελίδες

Αναζήτηση



Τα 5 πιο δημοφιλή Άρθρα


Εφαρμογές Πληροφορικής - Γραπτές εξετάσειςΕφαρμογές Πληροφορικής - Γραπτές εξετάσεις
Εξετάσεις
1932 Aναγνώσεις

ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ - ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ - (Β ΕΠΑΛ)ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ - ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ - (Β ΕΠΑΛ)
Βιβλία
1825 Aναγνώσεις

Μετατροπές από μια δομή επανάληψης σε αλληΜετατροπές από μια δομή επανάληψης σε αλλη
Πανελλήνιες_ΑΕΠΠ
1606 Aναγνώσεις

1ο - 2o Μάθημα (Ψηφιακό - Αναλογικό)1ο - 2o Μάθημα (Ψηφιακό - Αναλογικό)
Μαθήματα_B_Γυμν
1526 Aναγνώσεις

1ο Μάθημα (Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό - Πρόβλημα)1ο Μάθημα (Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό - Πρόβλημα)
Mαθήματα_Γ_Γυμν
1258 Aναγνώσεις

Τα 5 πιο πρόσφατα στην Βιβλιοθήκη


Ασκήσεις
2018-05-03 15:53:26

Ασκήσεις
2018-04-15 17:43:08

Ασκήσεις
2018-04-14 20:21:16

Ασκήσεις
2018-04-14 19:46:34

Ασκήσεις
2018-03-12 14:04:25

Οι 5 πιο πρόσφατοι Σύνδεσμοι


http://www.pe03.gr/
Μαθήματα
2018-09-03

https://www.ebooks4greeks.gr/%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%B1-%CE%B3%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82
Μαθήματα
2018-09-03

https://www.ebooks4greeks.gr/%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%B2-%CE%B3%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82
Μαθήματα
2018-09-03

https://www.ebooks4greeks.gr/%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%b7%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%b1-%ce%b3-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b1%cf%83%ce%b9%ce%bf%cf%85-%ce%bb%cf%85%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82
Μαθήματα
2018-09-03

http://lyk-tragaias.mysch.gr/lightbot/
Προγραμματισμός
2018-06-11