Νικόλαος Παπάζογλου

Περιεχόμενα - (77)
HTML

Αντιμετώπιση_προβλημάτων_Υλικού

Δίκτυα

Κοινωνικά_Δίκτυα

Λειτουργικά_συστήματα

Παγκόσμιος_ιστός

Πληροφοριακά_Συστήματα

Προγραμματισμός

Πρωτόκολλα_Δικτύου

Τεχνητή_Νοημοσύνη

Υπηρεσίες_μέσω_Διαδικτύου

Χρωματικά_Πρότυπα

Χρήστες
Όνομα:
Κωδικός:

Λεξικό

Μ


  • Μάσκα δικτύου

Η μάσκα δικτύου είναι ένας δυαδικός αριθμός 32 ψηφίων, ο οποίος συνοδεύει μια διεύθυνση IP και διευκρινίζει ποιά ψηφία της διεύθυνσης ανήκουν στο αναγνωριστικό του δικτύου (Net ID - prefix) και ποιά στο αναγνωριστικό του υπολογιστή (Host ID - suffix) μέσα στο συγκεκριμένο δίκτυο.

Η μάσκα έχει άσους (1) στις θέσεις που τα αντίστοιχα ψηφία της διεύθυνσης ανήκουν στο αναγνωριστικό του δικτύου και μηδενικά (0) στις θέσεις που τα αντίστοιχα ψηφία της διεύθυνσης ανήκουν στο αναγνωριστικό του υπολογιστή.

Οι άσοι (1) βρίσκονται στο αριστερό μέρος,  τα μηδενικά (0) στο δεξιό και
 δεν μπορεί να μπλέκονται μεταξύ τους άσοι και μηδενικά. Δηλαδή δε μπορεί ένας άσος να έχει στα αριστερά του μηδενικό ούτε ένα μηδενικό στα δεξιά του έναν άσο.



    Αναγνώσεις: 21
    Πηγή: ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ-Γ Τάξη ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΑ.Λ.-ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΗ
Μήνας - Ημέρα:11-10

  • Μάσκες δικτύων τάξης A, B, C

Εναλλακτικός τρόπος γραφής μιας μάσκας είναι η μορφή CIDR.

Μετά τη διεύθυνση IP ακολουθεί πλάγια κάθετος και ένας αριθμός ο οποίος δηλώνει τους άσους της μάσκας ή αλλιώς τα ψηφία της διεύθυνσης που προσδιορίζουν το αναγνωριστικό δικτύου (prefix),
π.χ. 192.168.1.12 / 24



    Αναγνώσεις: 30
    Πηγή: ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ-Γ Τάξη ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΑ.Λ.-ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΗ
Μήνας - Ημέρα:11-11

  • Μοντέλα υπηρεσιών νέφους

Οι υπηρεσίες νέφους παρέχονται σε τρία μοντέλα, καθένα από τα οποία είναι προσανατολισμένο σε ειδικές κατηγορίες χρηστών.

Υποδομές ως υπηρεσία (Infrastructure as a service – IaaS) που αφορά στην παροχή υπολογιστικών πόρων και απευθύνεται κυρίως σε ειδικούς διαχείρισης δικτύων και υπολογιστικών συστημάτων.

Πλατφόρμα ως υπηρεσία (Platform as a service – PaaS) που αφορά στην παροχή υπολογιστικών πλατφόρμων και απευθύνεται κυρίως σε προγραμματιστές.

Λογισμικό ως υπηρεσία (Software as a service – SaaS) που αφορά στην παροχή εφαρμογών για τους τελικούς χρήστες και απευθύνεται σε όλους τους χρήστες.



    Αναγνώσεις: 17
    Πηγή: Βιβλίο Εφαρμογές Πληροφορικής Α Γενικού Λυκείου
Μήνας - Ημέρα:03-14

  • Μορφές ηλεκτρονικής μάθησης

«Ασύγχρονη» μάθηση.

Παρέχεται η δυνατότητα στους εκπαιδευόμενους να εργαστούν με το μαθησιακό υλικό οποτεδήποτε και οπουδήποτε, οι οποίοι έχουν παράλληλα τη δυνατότητα ασύγχρονης επικοινωνίας με κάποιον εκπαιδευτικό και με τους άλλους εκπαιδευομένους (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ομάδες συζήτησης κ.λπ).

«Σύγχρονη» μάθηση.

Ο εκπαιδευτικός και οι εκπαιδευόμενοι μπορούν να βρίσκονται σε διαφορετικό τόπο ο καθένας αλλά την ίδια χρονική στιγμή, και χρησιμοποιώντας κατάλληλες τεχνολογίες τηλεδιάσκεψης να δημιουργούν μια εικονική αίθουσα διδασκαλίας.



    Αναγνώσεις: 11
    Πηγή: Βιβλίο Εφαρμογές Πληροφορικής Α Γενικού Λυκείου
Μήνας - Ημέρα:03-20

Ο


  • Ομότιμα δίκτυα και ανταλλαγή αρχείων

Μέσα στο Διαδίκτυο οργανώνονται μικρότερα υποδίκτυα, ιδιωτικά ή δημόσια.

Μία κατηγορία αυτών των υποδικτύων, τα ομότιμα δίκτυα (P2P - Peer to peer networks), παρέχουν κυρίως υπηρεσίες ανταλλαγής αρχείων και διανέμουν περιεχόμενο όπως βίντεο ζωντανής ροής (streaming) με χρήση ειδικών πρωτοκόλλων.

Το BitTorrent, ίσως το πιο ευρέως διαδεδομένο πρωτόκολλο, χρησιμοποιήθηκε αρχικά για τη διανομή εκδόσεων του λειτουργικού συστήματος Linux και εξελίχθηκε σε ένα από τα κύρια πρωτόκολλα ανταλλαγής αρχείων αλλά και διανομής λογισμικού και ταινιών μέσω Διαδικτύου μετά την υιοθέτησή του από γνωστές εταιρείες λογισμικού και διανομής ταινιών.

Ένα από τα χαρακτηριστικά των περισσότερων P2P δικτύων είναι ότι οι χρήστες οφείλουν να διανέμουν περιεχόμενο και όχι μόνο να καταναλώνουν, να «ανεβάζουν» (upload) δηλαδή υλικό, και όχι μόνο να «κατεβάζουν» (download).

Ορισμένα πρωτόκολλα έχουν μάλιστα ενσωματώσει αυτή την αρχή σε αλγορίθμους που ρυθμίζουν τον ρυθμό μεταφοράς



    Αναγνώσεις: 53
    Πηγή: Βιβλίο Εφαρμογές Πληροφορικής Α Γενικού Λυκείου
Μήνας - Ημέρα:11-25

Π


  • Πλατφόρμες λογισμικού για τη μάθηση στο Διαδίκτυο

Για την υποστήριξη της ηλεκτρονικής μάθησης διατίθενται πλατφόρμες λογισμικού που προσφέρουν εργαλεία

  • για διαχείριση χρηστών,
  • επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικού και εκπαιδευομένων,
  • παράδοση εκπαιδευτικού υλικού που αναφέρεται σε μια κατάλληλη σειρά μαθημάτων,
  • αξιολόγηση και παρακολούθηση της πορείας των εκπαιδευομένων,
  • και παροχή υποστηρικτικών εργαλείων για τον εκπαιδευτικό.

Οι πλατφόρμες αυτές ονομάζονται Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης (Learning Management Systems -LMSs), για παράδειγμα Moodle, Blackboard, eFront.

Υπάρχουν και πλατφόρμες που εκτός από τις δυνατότητες των LMSs προσφέρουν επιπλέον υποστήριξη για παραγωγή και επαναχρησιμοποίηση εκπαιδευτικού υλικού, και ονομάζονται Συστήματα Διαχείρισης Μαθησιακού Περιεχομένου (Learning Content Management Systems - LCMSs), για παράδειγμα Atutor, Kenexa, Xyleme.

Οι πλατφόρμες που απλά διαθέτουν στους εκπαιδευόμενους εκπαιδευτικό υλικό ονομάζονται Συστήματα Διαχείρισης Μαθημάτων (Course Management Systems - CMSs), για παράδειγμα Open eClass.

Όλες οι παραπάνω πλατφόρμες εγκαθίστανται σε υπολογιστές εξυπηρετητές (servers) και η πρόσβαση των χρηστών γίνεται μέσω οποιουδήποτε φυλλομετρητή.

Μια σύγχρονη τάση στον χώρο της ηλεκτρονικής μάθησης αποτελούν τα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα - ΜΑΔΜ (Massive Open Online Courses – MOOCs). Κορυφαία Πανεπιστήμια συνεργάζονται μεταξύ τους και με παρόχους, όπως είναι οι edX, Coursera και UDACITY, για να προσφέρουν δωρεάν ηλεκτρονικά μαθήματα σε μεγάλες ομάδες χρηστών Διαδικτύου-μαθητών.

Οι πάροχοι όμως μπορούν να χρεώσουν τη διαδικασία πιστοποίησης των γνώσεων καθώς και άλλες επιπρόσθετες εκπαιδευτικές υπηρεσίες.



    Αναγνώσεις: 21
    Πηγή: Βιβλίο Εφαρμογές Πληροφορικής Α Γενικού Λυκείου
Μήνας - Ημέρα:03-19

  • Πληροφοριακό σύστημα (Π.Σ.)

Πληροφοριακό σύστημα (Π.Σ.) ονομάζεται ένα σύνολο αλληλοσυσχετιζόμενων και αλληλεπιδρώντων οντοτήτων που συλλέγουν, επεξεργάζονται,αποθηκεύουν, ανακτούν και διανέμουν πληροφορίες για την υποστήριξη των αποφάσεων και ελέγχου σε μια επιχείρηση ή σε έναν οργανισμό.

Ένα Π.Σ. λειτουργεί μέσα σε ένα περιβάλλον, επηρεάζεται από αυτό και το επηρεάζει.

Κάθε Π.Σ. αποτελείται από

  • Δεδομένα ή Διαδικασίες που αφορούν την επιχείρηση ή τον οργανισμό,
  • Τεχνολογίες Πληροφορικής (υλικό και λογισμικό) και
  • Ανθρώπους (ανθρώπινο δυναμικό και διοίκηση)

Σε ένα Π.Σ. συντελείται:

  • Συλλογή Δεδομένων,
  • Αποθήκευση Δεδομένων,
  • Επεξεργασία Δεδομένων και
  • Παρουσίαση της Πληροφορίας.

Η διαχείριση των δεδομένων ενός Π.Σ. είναι σημαντική για έναν οργανισμό ή μια επιχείρηση.

Για το λόγο αυτό απαιτείται η δημιουργία ειδικής υπηρεσίας που θα καθορίζει

α) τις ανάγκες και

β) την δυνατότητα πρόσβασης σε δεδομένα και πληροφορίες.



    Αναγνώσεις: 16
    Πηγή: Βιβλίο Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ - Β Λυκείου
Μήνας - Ημέρα:02-24

  • Προβλήματα - benchmark tests

Tο σημαντικότερο βήμα στην επισκευή ενός υπολογιστή, είναι ο εντοπισμός της βλάβης, ώστε να γίνει αλλαγή μόνο της συσκευής που απαιτεί αντικατάσταση για να μην «κουράζεται» ούτε το μηχάνημα, ούτε ο χρήστης. Τα προγράμματα που δοκιμάζουν τα τμήματα του υπολογιστή εκτελώντας συγκεκριμένα τεστ για να εξαχθούν συμπεράσματα στο ποια συσκευή δεν λειτουργεί αποδοτικά, και παρέχουν χρήσιμες συμβουλές για τη βελτιστοποίηση του υπολογιστή και τη βελτίωση της ταχύτητά τους ονομάζονται benchmark tests. Το επόμενο βήμα είναι να βρεθεί συμβατή συσκευή που μπορεί να αντικαταστήσει αυτή που παρουσιάζει το πρόβλημα.

Τα προγράμματα benchmarks σας επιτρέπουν να αξιολογήσετε την επίδοση του υπολογιστή. Με αυτόν τον τρόπο ανιχνεύονται πιθανά μποτιλιαρίσματα (bottlenecks) και σας δίνεται η δυνατότητα να προτείνετε αποτελεσματικές αναβαθμίσεις. Είναι συνηθισμένο φαινόμενο οι χρήστες να θεωρούν ότι ο επεξεργαστής (CPU) ή η συχνότητα του επεξεργαστή και η μνήμη (RAM) καθορίζουν αποκλειστικά την ταχύτητα του Υ.Σ. και ότι η αντικατάσταση τους θα αυξήσει σημαντικά την ταχύτητα ενός συστήματος. Παρόλο που μπορεί να βοηθήσουν, συχνά έχει περισσότερο νόημα μια αναβάθμιση στις αποθηκευτικές μονάδες ή στην κάρτα γραφικών, αν το ζητούμενο είναι να βελτιωθεί η ανταπόκριση του συστήματος ή οι επιδόσεις του σε παιχνίδια.

Πηγές
http://www.pcworld.com/article/258473/

how_to_benchmark_your_pc_for_free.html
http://www.freebsdworld.gr/files/computer-hardware.pdf
http://www.opensoft.gr/software/system-information-windows-siw
http://www.dwrean.net/2010/08/hwinfo32-v356.html
http://www.opensoft.gr/software/speccy
http://www.howtogeek.com/175649/what-you-need-to-know-about-using-uefi-instead-of-the-bios/
http://windows.microsoft.com/el-gr/windows-8/what-uefi
http://www.proyectobyte.com/android-i/download-and-install-hirens-bootcd-15-2-with-no-disc-or-usb-drive?lang=en



    Αναγνώσεις: 21
    Πηγή: ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ(Γ Τάξη Επαλ Τεχνικός Η/Υ και Δικτύων Η/Υ)
Μήνας - Ημέρα:10-25

  • Προβλήματα - Αποθηκευτικά μέσα

Ένας χαλασμένος σκληρός δίσκος μπορεί να προκαλέσει μια ποικιλία από προβλήματα στον υπολογιστή. Παρακάτω είναι μερικά μόνο από τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να συναντήσετε. Επισημαίνουμε όμως ότι αυτά μπορεί να έχουν προκληθεί και από κάτι διαφορετικό από ένα χαλασμένο δίσκο:


● Σφάλματα κατά την ανάγνωση, αντιγραφή, μετακίνηση ή διαγραφή δεδομένων στον υπολογιστή.
● Εξαιρετικά αργή απόκριση του δίσκου.
● Το Λ.Σ. δεν μπορεί να ξεκινήσει.
● Άλλα τυχαία σφάλματα ή επανεκκινήσεις του υπολογιστή.


Υπάρχουν λογισμικά, όπως το scandisk που λειτουργεί μέσα από το περιβάλλον των Windows και το chkdsk που λειτουργεί μέσα από περιβάλλον γραμμής εντολής. Οι εντολές αυτές λειτουργούν ακόμα και όταν δεν μπορούν να φορτώσουν τα windows. Με την επιλογή chkdsk /f (fix) το λογισμικό προχωράει στη διόρθωση των σφαλμάτων του δίσκου. Την εντολή αυτή θα πρέπει να την τρέξετε ως διαχειριστής.

Αν το πρόβλημα είναι στην ίδια μονάδα του σκληρού δίσκου υπάρχει μεγάλη πιθανότητα τα αποθηκευμένα δεδομένα να είναι ακόμη άθικτα και προσβάσιμα. Μπορείτε να καταλάβετε ότι το πρόβλημα οφείλεται σε φυσική αδυναμία της συσκευής από τον θόρυβο που θα κάνει. Αυτό μπορεί να γίνει ανοίγοντας τον υπολογιστή και πλησιάζοντας στο σκληρό δίσκο προσπαθώντας να τον ξεχωρίσετε από τον ήχο του ανεμιστήρα.


Τα στικάκια USB (flash drives) είναι ο καλύτερος τρόπος για να μεταφερθεί τεράστια ποσότητα των δεδομένων από το ένα μέρος στο άλλο. Είναι φθηνά και αξιόπιστα, γιατί σε αντίθεση με άλλα μέσα αποθήκευσης, δεν έχουν κινούμενα μέρη. Τα δεδομένα αποθηκεύονται σε Floating gate transistor και για αυτό είναι επανεγγράψιμα. Όμως, υπάρχουν και μερικά μειονεκτήματα. Ένα πιθανό πρόβλημα με τα USB flash ή τους εξωτερικούς δίσκους είναι να μην τα αναγνωρίσει το Λ.Σ. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο σύστημα αρχείων ή σε πρόβλημα στη θύρα USB που έγινε η σύνδεση, στους οδηγούς (drivers) των Windows ή πολύ απλά το USB flash να έχει χαλάσει.

Για την επίλυση του προβλήματος συνδέστε το USB flash ή τον εξωτερικό δίσκο στην θύρα USB. Στη συνέχεια το Λ.Σ. το αναγνωρίζει αυτόματα. Στην περίπτωση των Windows ξεκινάτε πατώντας το πλήκτρο Windows+R, πληκτρολογείτε diskmgmt.msc. Έτσι ξεκινάει η διαχείριση δίσκου (Disk Management) και το αποτέλεσμα είναι οι σκληροί δίσκοι και τα USB Flash που είναι συνδεμένα στον υπολογιστή, αν λειτουργούν σωστά φαίνονται με μπλε ένδειξη, ενώ αν παρουσιάζουν πρόβλημα με μαύρη ένδειξη . Αν κάποια συσκευή δεν εμφανίζεται καθόλου τότε υπάρχει πρόβλημα με τη συσκευή ή με τον οδηγό usb των windows ή η συσκευή δεν λειτουργεί. Δοκιμάστε τη σύνδεση της σε άλλη θύρα, αν δεν λειτουργεί πουθενά προτείνεται να επαναληφθεί η ίδια διαδικασία σε άλλο υπολογιστή.

Αν λειτουργήσει σε άλλο υπολογιστή τότε είναι πρόβλημα στον οδηγό των Windows. Για να λυθεί θα πρέπει από τη Διαχείριση Συσκευών (Disk Management) να γίνει έλεγχος στις συσκευές που εμφανίζονται με κίτρινο θαυμαστικό. Συγκεκριμένα χρειάζεται να γίνει ενημέρωση των οδηγών τους. Αυτό μπορεί να γίνει πατώντας δεξί κλικ και ενημέρωση (Update Driver).

Άλλες συσκευές είναι οι εξωτερικοί σκληροί δίσκοι (External HDD) και οι δίσκοι NAS (Network Attached Storage). Οι μονάδες αποθήκευσης που είναι προσαρτημένες σε δίκτυο - NAS (Network Attached Storage), επιτρέπουν στους χρήστες την εύκολη κοινή χρήση δεδομένων σε κάθε σημείο ενός κοινόχρηστου δικτύου που λειτουργεί είτε στο μικρό χώρο ενός σπιτιού είτε στο μεγαλύτερο χώρο ενός γραφείου. Τα NAS επιτρέπουν τη δημιουργία μεγάλου αποθηκευτικού χώρου, χωρίς μηνιαία τέλη ή άγχος για αποθήκευση των δεδομένων σε άγνωστες τοποθεσίες. Μπορεί να αξιοποιηθεί για αποθήκευση πολυμεσικών αρχείων, για αντίγραφα ασφαλείας στα οποία οι χρήστες να έχουν πρόσβαση μέσω διαδικτύου με ασφάλεια.

Πηγές:
http://www.computerhope.com/issues/ch001091.htm
http://www.geekscab.com/2014/01/6-Common-Pen-drive-Problems-and-Their-Solutions.html
http://technewsingreek.blogspot.gr/2013/10/o-usb-flash_26.html#.VbMRy_lvB-8
http://www.wdc.com/gr/products/products.aspx?id=810&utm_source=WD%20Red%20redirect&

utm_medium=collateral&utm_content=gr&

utm_campaign=product#Tab2&Tab12
http://www.whatsabyte.com/P1/HDD_Crash.html
https://howflashdriveworks.wordpress.com/how-does-flash-drive-work/
https://www.youtube.com/watch?v=msi5GDz9JIw



    Αναγνώσεις: 21
    Πηγή: ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ(Γ Τάξη Επαλ Τεχνικός Η/Υ και Δικτύων Η/Υ)
Μήνας - Ημέρα:10-28

  • Προβλήματα - Εκτυπωτές

Είναι σημαντικό να έχει κατανοηθεί ο τρόπος που λειτουργεί η κάθε μια από τις δυο βασικές κατηγορίες εκτυπωτών. Ενδεικτικά στις ιστοσελίδες υπάρχουν οι απαραίτητες εξηγήσεις για τον τρόπο που λειτουργούν οι δυο βασικοί τύποι εκτυπωτών:


● iknjet http://computer.howstuffworks.com/inkjet-printer.htm

● Laser http://computer.howstuffworks.com/laser-printer.htm.


Υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες που παρέχουν οδηγίες για τις δυνατές επιλογές κατά την αγορά εκτυπωτή. Γενικά καλό είναι να γνωρίζετε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του κάθε είδους καθώς και την ορολογία που σχετίζεται με τους εκτυπωτές. Πριν την αγορά και ανάλογα με τις ανάγκες ίσως να πρέπει να εξεταστεί και η αγορά πολυμηχανήματος. Επίσης σημαντικό ρόλο στην απόφαση σας θα πρέπει να έχει και το κόστος αναλωσίμων.

Με σχετικά λίγες γνώσεις μπορείτε να βελτιώσετε την ταχύτητα, την ποιότητα και τη σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας των εκτυπώσεων, αφού τα περισσότερα προβλήματα με τους εκτυπωτές είναι πολύ απλά. Μερικά από τα πιο κοινά προβλήματα των χρηστών που σχετίζονται με τους εκτυπωτές είναι:


● Αρχικά πρέπει να γίνει έλεγχος αν ο εκτυπωτής είναι συνδεδεμένος σε μια πρίζα, μετά αν υπάρχει χαρτί στο δίσκο και αν το καλώδιο (πιθανότατα USB ή Ethernet) που συνδέει τον εκτυπωτή με τον υπολογιστή ή το δρομολογητή είναι στη θέση του.


● Η εκτύπωση είναι πολύ αργή. Αν κατεβάσετε την ποιότητα (ανάλυση) εκτύπωσης (πρόχειρη εκτύπωση) -για την καθημερινή χρήση- πετυχαίνετε αναβάθμιση της απόδοσης του εκτυπωτή και εξοικονόμηση μελανιού κατά τη διαδικασία εκτύπωσης. Οι ρυθμίσεις του εκτυπωτή διαφέρουν ανάλογα με το μοντέλο, οπότε αναζητήστε μια ρύθμιση που μειώνει την ποιότητα εκτύπωσης. Άλλες προτάσεις για επιτάχυνση είναι για εκτύπωση από ιστοσελίδες να μην εκτυπώνονται τα γραφικά και η προσθήκη μνήμης RAM στον εκτυπωτή, αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.

● Το κόστος αντικατάστασης για μελάνι ή τόνερ είναι πολύ μεγάλο. Η λύση αναγόμωσης από ανεξάρτητες εταιρίες ενέχει πολλούς κινδύνους. Μια λύση εξοικονόμησης κόστους είναι να αγοράσει ο χρήστης κασέτες υψηλής χωρητικότητας. Οι κασέτες αυτές έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα σε μελάνι και η εκτύπωση ανά σελίδα είναι οικονομικότερη, στους εκτυπωτές ψεκασμού με απόδοση 250+ και στους laser με 2.000+ αριθμό σελίδων.


● Η αποστολή εργασιών εκτύπωσης γίνεται σε λάθος εκτυπωτή. Ο τεχνικός πρέπει να επιλέξει τον εκτυπωτή που χρησιμοποιεί συχνότερα ως προεπιλογή.


● Οι εκτυπώσεις είναι πάρα πολύ αχνές, πολύ ανώμαλες ή έχουν οριζόντιες γραμμές. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε μια φραγμένη κεφαλή εκτύπωσης, ένα πρόβλημα που μπορεί να προκύψει, εάν ο εκτυπωτής ψεκασμού μελάνης (inkjet) δε χρησιμοποιείται συχνά. Το βοηθητικό πρόγραμμα του εκτυπωτή μπορεί να καθαρίσει το μελάνι που έχει στεγνώσει (unclogging ink nozzles) και να εκτυπώσει μια δοκιμαστική σελίδα για έλεγχο. Συνήθως υπάρχουν βήμα-προς-βήμα οδηγίες για το πώς να το κάνετε αυτό, που διαφέρουν ανάλογα με τον εκτυπωτή.


● Ο εκτυπωτής εμφανίζει μήνυμα ότι το δοχείο μελανιού είναι άδειο (Printer out-of-ink), ωστόσο το μήνυμα αυτό μπορεί να μην είναι αξιόπιστο. Στο διαδίκτυο υπάρχουν οδηγίες για να μην γίνονται αυτοί οι έλεγχοι των δοχείων μελανιού, ανάλογα με την εταιρία κατασκευής και τον τύπο του εκτυπωτή.

● Ο ασύρματος εκτυπωτής είναι πάρα πολύ αργός. Η ασύρματη εκτύπωση μπορεί να είναι πιο βολική σε πολλά σπίτια και γραφεία, αλλά περιορίζεται από την ταχύτητα που έχει το ασύρματο δίκτυο (Wi–Fi), αν αυτή είναι χαμηλή. Το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με την τοποθέτηση του ασύρματου εκτυπωτή όσο το δυνατόν πιο κοντά στο δρομολογητή (router). Επίσης, καλό είναι να ελεγχθεί εάν ο ασύρματος εκτυπωτής συνδέεται με τον υπολογιστή αξιοποιώντας το πρότυπο 802.11n, το οποίο μπορεί να συναγωνιστεί την απόδοση των 100 Mbps Ethernet.


● Μετά από χρήση ανακατασκευασμένων ή ξαναγεμισμένων δοχείων μελάνης οι εκτυπώσεις είναι πολύ χαμηλής ποιότητας. Προτείνεται η χρήση μελανιών του κατασκευαστή. Τα προϊόντα άλλων κατασκευαστών εξοικονομούν αρχικά χρήματα, αλλά οι εκτυπώσεις μπορεί να είναι χαμηλότερης ποιότητας. Ένας άλλος λόγος είναι η σπατάλη τουμελανιού. Σύμφωνα με το παγκόσμιο κέντρο δοκιμών PC (PC World Test Center) ορισμένα φυσίγγια αφήνουν περισσότερο από το 40% από το μελάνι τους αχρησιμοποίητο. Οι κατασκευαστές εκτυπωτών μπορεί να είναι ακριβοί αλλά ο εκτυπωτής λειτουργεί όπως πρέπει.


● Η εκτύπωση δύο σελίδων σε ένα φύλλο χαρτιού εξοικονομεί χρήματα (λιγότερο χαρτί και μελάνι) και επιταχύνεται χρονικά η εκτύπωση (λιγότερες σελίδες για εκτύπωση). Αυτό είναι μια καλή προσέγγιση για έγγραφα που εξακολουθούν να είναι αναγνώσιμα μετά τη σμίκρυνση. Μπορεί να γίνει αν μετά την εκτύπωση επιλεγεί η ρύθμιση του εκτυπωτή που επιτρέπει την αύξηση του αριθμού των σελίδων ανά φύλλο.


Οι εταιρίες που κατασκευάζουν εκτυπωτές έχουν στους ιστοτόπους τους οδηγίες υποστήριξης των χρηστών. Με τις οδηγίες αυτές προσπαθούν να βοηθήσουν στον εντοπισμό του προβλήματος και κατόπιν να δώσουν οδηγίες για την επίλυσή του.

http://www.lexmark.com/publications

/pdfs/4200/el/trouble.html
http://support.epson-europe.com/onlineguides/el/spr285/html/trble_1.htm
http://support.hp.com/gr-el/document/c02252786
http://www.support.xerox.com/support/enus.html

Πηγές: http://www.pcworld.com/article/185111/10_biggest

_printer_problems_and_how_to_fix_them.html



    Αναγνώσεις: 26
    Πηγή: ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ(Γ Τάξη Επαλ Τεχνικός Η/Υ και Δικτύων Η/Υ)
Μήνας - Ημέρα:03-30
6η σελίδα σε σύνολο 8

1 2 3 4 5 6 7 8

Σελίδες

Αναζήτηση



Τα 5 πιο δημοφιλή Άρθρα


Μετατροπές από μια δομή επανάληψης σε αλληΜετατροπές από μια δομή επανάληψης σε αλλη
Πανελλήνιες_ΑΕΠΠ
33739 Aναγνώσεις

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΤΟΙΒΑ ΚΑΙ ΟΥΡΑΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΤΟΙΒΑ ΚΑΙ ΟΥΡΑ
Πανελλήνιες_ΑΕΠΠ
11005 Aναγνώσεις

Αλγόριθμος συγχώνευσης δύο πινάκωνΑλγόριθμος συγχώνευσης δύο πινάκων
Πανελλήνιες_ΑΕΠΠ
10043 Aναγνώσεις

ΠΙΝΑΚΕΣΠΙΝΑΚΕΣ
Πανελλήνιες_ΑΕΠΠ
9358 Aναγνώσεις

Εμφωλευμένοι ΒρόχοιΕμφωλευμένοι Βρόχοι
Πανελλήνιες_ΑΕΠΠ
8607 Aναγνώσεις

Τα 5 πιο πρόσφατα στην Βιβλιοθήκη


Νομοθεσία
2023-09-09 22:07:38

Ύλη
2021-09-12 17:35:02

Νομοθεσία
2021-09-11 16:29:57

Νομοθεσία
2021-01-21 17:38:23

Ασκήσεις
2018-05-03 15:53:26

Οι 5 πιο πρόσφατοι Σύνδεσμοι


https://www.geogebra.org/m/nd9fTdHh
Online Εφαρμογές
2024-10-13

http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3423
Μαθήματα
2024-10-08

https://iep.edu.gr/el/gymnasio/pliroforiki
Υπουργείο Παιδείας
2024-09-16

https://school-education.ec.europa.eu/el
eTwinning
2024-03-31

https://www.etwinning.gr/
eTwinning
2024-03-31