Δημιουργήστε στο scratch ένα πρόγραμμα που θα προσομοιώνει τη λειτουργία ένος μηχανήματος αυτόματης ανάληψης χρημάτων (ΑΤΜ).
Σε ένα ΑΤΜ έχουμε το δικαίωμα να είσάγουμε ένα τετραψήφιο κωδικό μέχρι τρείς φορές.
Αν επιχείρήσουμε να εισάγουμε κωδικό για τέταρτη φορά, το μήχανημα κρατά για λόγους ασφαλείας την κάρτα ανάληψης.
Προτεινόμενα βήματα
1. Αναζήτηστε μια εικόνα ενός ΑΤΜ από το Διαδίκτυο και προχωρήστε σε εισαγωγή στο πρόγραμμα σας.
2. Δημιουργήστε τα αντίστοιχα κουμπιά εισαγωγής αριθμών (0 εως 9) στο scratch
3. Δημιουργήστε 2 κουμπιά που θα αντιστοιχούν στο Enter και στο Cancel.
Στο προγραμματιστικό μέρος χρησιμοποιήστε μια λίστα οπου θα αποθηκεύεται ο τετραψήφιος αριθμός που θα είσάγετε και μια μεταβλητή που θα αντιστοιχεί στην οθόνη του ΑΤΜ.
Ενδεικτική εικόνα